Think Tank

Αγγελική Ιωαννίδη #HairStyler tips & trends 2016

Athens Vibe
Written by Athens Vibe Crew

Γράφει ο Κωνσταντίνος Παπαθανασίου

Interview

Από πού αρχίσατε να δέχεστε τα πρώτα σας ερεθίσματα και πως καταλάβατε μετέπειτα  ότι θέλετε να ασχοληθείτε επαγγελματικά με τον χώρο της αισθητικής  – κομμωτικής;

Τα πρώτα μου ερεθίσματα ήταν σε παρά πολύ μικρή ηλικία, στα κορίτσια της γειτονίας μου, στην αδελφή μου φυσικά και στα σκετς που διοργανώναμε προϋπόθεση να τους φτιάχνω τα μαλλιά. Στα 12 χρόνια μου με έστειλε η μητέρα μου στο κομμωτήριο της ξαδέλφης μου,  για να περάσω  το καλοκαίρι μαζί της, με αποτέλεσμα όλο αυτό  το διάστημα να  με μαγέψει  όλος αυτός ο κόσμος, ο τρόπος  που μπορείς να δημιουργήσεις και να διαμορφώσεις το σχήμα του προσώπου αναλόγως τους όγκους που έδινες στα μαλλιά πάνω σε ένα κεφάλι, και εννοείται πως  από τότε δεν το άφησα ποτέ!

Σε παγκόσμια εμβέλεια και εν συγκρίσει με άλλους λαούς  που θεωρείτε ότι θα κατατάσσατε του Έλληνες – Ελληνίδες ως τους πιο καλοχτενισμένους, καλοκουρεμένους που ακολουθούν πιστά τις νέες και διαφορικές τάσεις της εκάστοτε εποχής;

Ως λαός είμαστε μπροστά και αρκετά προσεγμένοι όπως και ενημερωμένοι , γενικά αν θεωρήσουμε υψηλή κομμωτική (Ηaute Coiffure) το Παρίσι και το Λονδίνο έχει βγάλει τους καλύτερους αρτίστες – κομμωτές , αυτές οι δύο πόλεις-χώρες  είναι για μένα από τις πιο δημιουργικές . Τα χτενίσματα βέβαια έχουν γίνει πλέον απλά, επιμελώς ατημέλητα. Πρέπει να αναφέρω όμως πως και η Ελλάδα έχει βγάλει έναν από τους  σημαντικότερους στον χώρο της κομμωτικής τον Άγγελο, γιατί είναι ο άνθρωπος ο οποίος έκανε τα κομμωτήρια της γειτονίας να έχουν άλλη αξία, έδωσε στυλ και φινέτσα. 

DSC05461

Πείτε μας με λίγα λόγια για τις τάσεις, που κυριαρχούν στην εποχή μας και αν ταυτίζονται με τις δίκες σας προτιμήσεις και ιδέες;

Κάθε χώρα βγάζει τις δικές της τάσεις, αλλά όπως σου ανέφερα και στην αρχή εμένα με εκφράζει η μόδα του Haute Coiffure Frances 2016, και αυτή η τάση μου αρέσει γιατί αγγίζει περισσότερο τα Ευρωπαϊκά μαλλιά, έχουν λυτές γραμμές εν αντιθέσει με τις αυστηρές γραμμές του Λονδίνου.  Οι τάσεις που κυριαρχούν είναι τα free waves, ελεύθερα μαλλιά, όχι τυποποιημένα, χωρίστρες προς την μέση, όχι καθαρές. Παίζει με ψυχρά χρώματα, όπως γκρι, πράσινο, μπλε, ξανθά, όπως επίσης αποχρώσεις του ιριζε (μοβ-κόκκινο) και επανέρχεται καφέ – χάλκινα ποτέ μονόχρωμα με φυσικά ξανοίγματα. Και ναι το 2016 με βρίσκει άκρως σύμφωνη!   

Πιστεύετε πως πιο απαιτητικοί πελάτες είναι οι γυναίκες ή οι άντρες και γιατί;

Θα έπρεπε να απαντήσω ότι είναι οι γυναίκες όμως εγώ ασχολούμαι πολύ με τους άντρες, έμενα προσωπικά οι πιο απαιτητικοί πελάτες είναι οι άντρες. Το διαπιστώνω από τον τρόπο που ασχολούνται, θέλουν να μαθαίνουν για τα μαλλιά τους, έχουν αρχίσει να μπαίνουν στο χώρο του styling, επίσης έχουν αρχίσει την περιποίηση και την φροντίδα  στα μούσια τους. Την τελευταία δεκαετία έχει φύγει ο άντρας από το κλασσικό κουρείο και έχει πάει στα κομμωτήρια, θέλουν το κάτι παραπάνω..

Το κατάστημα σας βρίσκεται στο Κολωνάκι που είναι από τις εκκεντρικότερες περιοχές με ιδιαίτερο κόσμο και γούστο, πως έχετε διαχειριστεί μερικούς δύστροπους πελάτες;

Δύστροποι πελάτες είναι ένα κοινό ανθρώπων το οποίο δεν είναι ποτέ σταθερό σε ένα χώρο, εναλλάσσουν κομμωτήρια για τον λόγο ότι  ποτέ δεν μπορούν να βρουν αυτό που ψάχνουν. Αλλά δική μου αρχή είναι πάντα να αντιμετωπίζω το ίδιο σωστά και επαγγελματικά έναν δύστροπο πελάτη όπως εξίσου έναν πελάτη ο οποίος θα φύγει τόσο ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα.  

DSC05444

Ποιο είναι το πιο περίεργο χτένισμα – κούρεμα που σας έχει ζητηθεί στην διάρκεια της καριέρα σας και πως αντιδράσατε;

Δεν υπάρχει κάτι περίεργο σε ένα χτένισμα ή κούρεμα, ενδεχομένως να υπάρχουν κάποιοι βαθμοί δυσκολίας σε κάποια χτενίσματα, αλλά και πάλι και αυτά τα αντιμετωπίζεις με υπομονή και φαντασία για την δουλειά σου.

Έχετε νιώσει ποτέ έντονο φλερτ από πελάτη ή πελάτισσα και αν ναι πως το διαχειριστήκατε;

Το καλό της υπόθεσης είναι πως ποτέ δεν με έφερε κανένας τους σε δύσκολη θέση, υπήρχαν κάποια φλέρτ από άντρες και από γυναίκες κυρίως στο παρελθόν που δεν τα καταλάβαινα αμέσως λόγω του νεαρού της ηλικίας μου.

Ποια συστατικά προτείνετε για την καλύτερη υγεία των μαλλιών για τις γυναίκες και ποια για τους άντρες;

Καταρχάς οι άντρες να προσέχουν το σαμπουάν που χρησιμοποιούν για συχνό λούσιμο, να διαλέγουνε σαμπουάν με δείκτη PH 5.5, έλαια για τις γυναίκες όπως επίσης τα έλαια κάνουν πολύ καλό και στα μούσια των αντρών, ενυδατικά προϊόντα με αιθέρια έλαια, και για τις γυναίκες να προτιμούν να αγοράζουν προϊόντα με κερατίνη διότι βοηθάει και προστατεύει κατά πολύ την τρίχα από την θερμότητα. Από επαγγελματικά προϊόντα αγαπώ Kerastase. Με την σωστή διάγνωση καλύπτονται και τα δυο φύλα οποία και ανάγκη και αν έχουν.

DSC05573-1600x1066

Υπάρχει τελικά κάποιος μαγικός συνδυασμός που θα μπορούσε να εφαρμόζουν οι άντρες  για την αποφυγή έντονης τριχοπτώσεις;

Η τριχόπτωση είναι θέμα κληρονομικότητας και κρατάει 7 γενιές, επηρεάζει περίπου 80% με 85% και το άλλο 15% είναι καθαρά θέμα άγχους, κακής διατροφής και κακής ποιότητας προϊόντων. Οπότε όταν αρχίζει και βλέπει ένας άντρας από αρκετά νεαρή ηλικία όπως είναι τα 20 ή 22 χρόνια να αρχίζουν οι κρόταφοι να αραιώνουν όπως επίσης και η κορυφή του κεφαλιού, θα ήταν προτιμότερο αυτοί οι άντρες να κάνουν ένα τριχογράφημα, και μετέπειτα να αγοράσουν προϊόντα πλούσια σε αμινεξιλ, σίγουρα θα υπάρχει μία καθυστέρηση στην τριχόπτωση.

Σε ποιες περιοχές σου αρέσει να βγαίνεις  και σε τι τύπου μαγαζιά;

Όταν έχω διάθεση για έξω αφήνω τις παρέες μου να διαλέξουν το μέρος…μου αρκεί που θα είμαι με τους αγαπημένους.

Τι σε χαλαρώνει μετά από μια δύσκολη μέρα;

Το περπάτημα είναι αυτό που  με χαλαρώνει πιο πολύ, η Αθήνα είναι πολύ όμορφη να την περπατάς το βράδυ. Ένα ζεστό μπάνιο αναμμένα κεριά παντού και Sade song.

Σε ποια περιοχή της Αττικής θα μετέφερες το κομμωτήριο σου;

Θα το μετέφερα κάπου που να βλέπει θάλασσα, όπως Παλαιό Φάληρο, Γλυφάδα, Παραλιακή, διαφορετικά να βλέπει Ακρόπολη.

Ποιό στοιχείο πιστεύεις πως είναι το δυνατότερο για την διαφήμιση της επιχείρησης σου;

Σίγουρα θα σου πω πως η καλύτερη διαφήμιση όπως ισχύει χρόνια τώρα είναι από στόμα σε στόμα εκ’ του αποτελέσματος φυσικά.  

DSC05589-1600x1066

Στοιχεία Κομμωτηρίου After G&M

Κολωνάκι, Πατριάρχου Ιωακείμ 19
τηλέφωνο: 21 0729 3604

Δημοσιογραφική Επιμέλεια: Κωνσταντίνος Παπαθανασίου
Φωτογράφος: Δημήτρης Κουράκος

© 2015, Athens Vibe Crew. All rights reserved. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια από το athensvibe.gr

About the author

Athens Vibe Crew

Το Athens Vibe είναι άνθρωποι, είσαι εσύ, εγώ, ο δίπλα σου, νέοι άνθρωποι με αγάπη και μεράκι για να προσπαθήσουν. Με διάθεση να πάμε κόντρα στην γκρίζα εποχή που διανύουμε ερχόμαστε με φρέσκες προτάσεις και ιδέες για την πόλη που αγαπάμε να μισούμε: την Αθήνα!

Leave a Comment